Sunday, January 17, 2010

carine van gerven


carine, mijn liesfte gastmama
het schattig en mooi meisje met de blonde haar
de foto geeft gemaakt ongever 35 jaar geleden.


Ik aan mijn gastmama, Carine : Mijn liefste gastmama, jou kinderen foto is heel mooi, je bent echt een schattig en heel mooi klein meisje met dat blondje haar, ik vind het graag! Het is nu 8 minuten na drie uur 's avonds hier in Palembang Indonesia. Ik wacht tot 6 uur 's morgen, ik zal proberen om jullie te bellen van hier. Ik wil voor Erik zijn verjaardag wensen via telefoon, hopelijk dat gaat goed. Ik mis jullie! voor altijd!

Carine : Dag Prysia wat lief dat je aan de verjaardag van Erik denkt. Zijn mama is dinsdag gestorven en gisteren zijn haar assen uitgestrooid. Bomma was al een tijdje ziek.

Prisya : Carine! Ja wel omdat ik mijzelf vind het was heel erg stom toen was heb ik jou verjaardag datum verkeerd vorige jaar, ik vond het was heel erg stom van mij. Echt waar? oh het spijt me. Bomma is wel een heel lieve mevrouw gelijk Oma Gerda. Maar nu het is allemaal beter voor haar in de heaven, amen. Dus leef Bommpa nu alleen in het apartement? Of leef hem toch bij jullie? Is alles goed met Bommpa nu?

Carine : Bompa woont nu alleen in het appartement maar hij is nog gezond, wel veel vermagerd. Prysia Erik gaat slapen nu, hij is doodmoe en kan niet meer tot 12 uur wakker blijven. Wij zullen je morgen bellen dat is goedkoper voor jou.

Prisya : Ah da's goed voor opa als hij nog gezond is. Oke, da's goed Carine. Morgen bij jullie betekent 12 uur 's middag bij mij. Ik zal op jullie wachten dan kan ik beter mijn nederland woordenboekjes nemen, hahaha. Slaap wel Carine, slaap wel Erik.

Carine : Is het nu niet midden in de nacht voor jou? Hier is het 22.18 uur.

Prisya : Ja, het is nu 4.20 bij mij, internet gaat goed in de midden van de nacht en wordt echt slechter in de dag, daaroom. Wel te rusten, liefste gastmama en gastpapa.

Carine : Moet jij eigenlijk ook slapen, he. Slaap lekker Preez.

Prisya : Oke ik ga nu slapen :)



sebuah percakapan di pagi buta antara seorang hostmother dan seorang anak angkatnya.
overpelt, belgium - palembang, indonesia.

No comments: